סעיף א' - צילום מסך של הגדרת תחום התאריכים לניתוח למחצית הראשונה של 2017
סעיף ב' - ניתוח התנועה של כמות המבקרים שהגיעו לאתר דרך יוטיוב
דרך יוטיוב הגיעו 42 אלף משתמשים, מתוך 270 אלף משתמשים שהגיעו לאתר באותה התקופה.
ניתן לומר שבהשוואה לשאר הרשתות החברתיות, דרך יוטיוב הגיעו הכי הרבה אנשים אל האתר. אך ביחס לכלל המבקרים, המספר יחסים מועט - כך שלאו דווקא כל המבקרים הגיעו לאתר דרך רשתות חברתיות.
סעיף ג' - השוואה לתקופה בשנה קודם לכן - ינואר עד מאי 2016
ניתן לראות שבשנת 2016 נכנסו לאתר 27% יותר מבקרים. גם הפעילות באתר הייתה גבוהה יותר ב21% מאשר בשנת 2017. לעומת זאת, משך הביקור הממוצע למשתמש עלה בשנת 2017 ביחס ל2016 ב24% . גם כמות הביקורים באתר עלתה בשנת 2017 - ב8%.
סעיף ד' - קפיצות ושינויים חדים
ניתן לראות בגרף הכתום שמצביע על 2016 - שהתרחשה עלייה חדה במספר המשתמשים שנכנסו לאתר - בסוף מרץ 2016. ניסיתי לחפש משהו שיסביר את הקפיצה ולא כל כך הצלחתי, מה שכן היא קרתה ב4 ימים - מה20 במרץ עד ה24 במרץ 2016. יכול להיות שהחנות הציעה הנחות משמעותיות בימים אלה מספר .
סעיף ה' - צמצום מספר המבקרים לקפיצה שזיהיתי - 20 עד ה24 במרץ 2016
ניתן לראות שמתוך 17 אלך משתמשים ב4 ימים של הקפיצה - 16 אלף מתוכם משתמשים חדשים לחלוטין שלא ביקרו קודם לכן באתר - מספר שמסביר את הקפיצה החדה שראיתי בגרף.
ביחס לרשתות החברתיות, ניתן לראות ש99% מהמשתמשים שהגיעו דרך הרשת החברתית באותה הקפיצה שתיארתי הגיעו מאתר יוטיוב, ביחס לרשתות חברתיות אחרות.
סעיף אחרון - ניתוח מיקום המבקרים ב2017, גילם ותחומי עניין
חלוקה לפי מדינות :
108,941
40.40%2.
17,716
6.57%3.
13,912
5.16%4.
8,204
3.04%5.
7,892
2.93%6.
6,562
2.43%7.
5,986
2.22%8.
4,575
1.70%9.
4,429
1.64%10.
4,393
1.63%
ניתוח תחומי העניין של המבקרים :
סעיף ב' - ניתוח התנועה של כמות המבקרים שהגיעו לאתר דרך יוטיוב
דרך יוטיוב הגיעו 42 אלף משתמשים, מתוך 270 אלף משתמשים שהגיעו לאתר באותה התקופה.
ניתן לומר שבהשוואה לשאר הרשתות החברתיות, דרך יוטיוב הגיעו הכי הרבה אנשים אל האתר. אך ביחס לכלל המבקרים, המספר יחסים מועט - כך שלאו דווקא כל המבקרים הגיעו לאתר דרך רשתות חברתיות.
סעיף ג' - השוואה לתקופה בשנה קודם לכן - ינואר עד מאי 2016
ניתן לראות שבשנת 2016 נכנסו לאתר 27% יותר מבקרים. גם הפעילות באתר הייתה גבוהה יותר ב21% מאשר בשנת 2017. לעומת זאת, משך הביקור הממוצע למשתמש עלה בשנת 2017 ביחס ל2016 ב24% . גם כמות הביקורים באתר עלתה בשנת 2017 - ב8%.
סעיף ד' - קפיצות ושינויים חדים
ניתן לראות בגרף הכתום שמצביע על 2016 - שהתרחשה עלייה חדה במספר המשתמשים שנכנסו לאתר - בסוף מרץ 2016. ניסיתי לחפש משהו שיסביר את הקפיצה ולא כל כך הצלחתי, מה שכן היא קרתה ב4 ימים - מה20 במרץ עד ה24 במרץ 2016. יכול להיות שהחנות הציעה הנחות משמעותיות בימים אלה מספר .
סעיף ה' - צמצום מספר המבקרים לקפיצה שזיהיתי - 20 עד ה24 במרץ 2016
ניתן לראות שמתוך 17 אלך משתמשים ב4 ימים של הקפיצה - 16 אלף מתוכם משתמשים חדשים לחלוטין שלא ביקרו קודם לכן באתר - מספר שמסביר את הקפיצה החדה שראיתי בגרף.
ביחס לרשתות החברתיות, ניתן לראות ש99% מהמשתמשים שהגיעו דרך הרשת החברתית באותה הקפיצה שתיארתי הגיעו מאתר יוטיוב, ביחס לרשתות חברתיות אחרות.
סעיף אחרון - ניתוח מיקום המבקרים ב2017, גילם ותחומי עניין
חלוקה לפי מדינות :
United States
India
United Kingdom
Canada
Germany
Japan
France
Australia
Netherlands
Brazil
3.72% |
Technology/Technophiles
| |
3.33% |
Media & Entertainment/Movie Lovers
| |
3.04% |
Lifestyles & Hobbies/Shutterbugs
| |
2.72% |
News & Politics/Avid News Readers/Entertainment News Enthusiasts
| |
2.62% |
Media & Entertainment/TV Lovers
| |
2.62% |
Technology/Mobile Enthusiasts
| |
2.59% |
Travel/Travel Buffs
| |
2.32% |
Shoppers/Shopaholics
| |
2.26% |
Media & Entertainment/Music Lovers
| |
2.12% |
Lifestyles & Hobbies/Business Professionals
|
ניתוח גילאי המשתמשים
25-34 38.72 אחוז מהמשתמשים 18-24 26.9 אחוז מהמשתמשים
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה